пʼятницю, 29 червня 2012 р.

Сонце, Місяць, Венера ...


Найяскравіші об’єкти  небесної сфери


Чи замислювались над питанням:  Які небесні об’єкти є найяскравішими?

Ну звичайно: Сонце, Місяць – відповідають практично всі. І це правда, але попробуємо продовжити цей список. 

№1. СОНЦЕ – найближча зірка, джерело життєдайної енергії на земній кулі.
 


№2. МІСЯЦЬ – природний супутник Землі та найближче до нас природне небесне тіло, «нічне Сонце».

№3. ВЕНЕРА друга планета Сонячної системи .

№4. ЮПІТЕР – найбільша планета Сонячної системи.

№5. МАРС – четверта планета земної групи, до якої належать ще Меркурій, Венера та Земля.

№6. МЕРКУРІЙ – найближча до Сонця планета..

№7. СІРІУСα зоря сузір’я Великого Пса із видимою зоряною величиною -1m,46.

№8. КАНОПУСα зоря сузір’я Кіля  із видимою зоряною величиною -0m,75.

№9. АРКТУРα зоря сузір’я Волопаса  із видимою зоряною величиною -0m,05.

№10. ВЕГАα зоря сузір’я Ліри  із видимою зоряною величиною +0m,03.

А далі: α Кентавра (з видимою зоряною величиною +0m,06), Капелла ( α зоря сузір’я Візничого  із видимою зоряною величиною +0m,08 ), Ригель ( β зоря сузір’я Оріон  із видимою зоряною величиною +0m,13), та Сатурн ( ще одна планета-гігант Сонячної системи).


Доцільно прочитати:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...